შეფასების რუბრიკა


                         შეფასების  რუბრიკა
კრიტერიუმები
      10 -9
   8 -7
    6 -5
   4 – 1
მოსწავლე მეტყველებს გამართულად
იცავს გრამატიკულ და სტილისტურ ნორმებს

ძირითადად დაცულია მნიშვნელოვანი ნორმები
ვერ იცავს ძირითად ნორმებს
მეტყველებს ცუდად,
გაუმართავად,
კარგად არ იცნობს ნაწარმოებს
მსჯელობს არგუმენტირებულად
კარგად აკავშირებს ერთმანეთთან მიზეზ-შედეგობრივ მომენტებს.
აქვს ძირითადი არგუმენტები
აყენებს ერთ ან ორ სუსტ არგუმენტს
არა აქვს არგუმენტირების უნარი
აკეთებს ანალიზს


მსჯელობიდან აანალიზებს საკვანძო საკითხებს
სწორად,მაგრამარასიღრმისეულად აკეთებს ანალიზს
უჭირს ანალიზის გაკეთება
ვერ აკეთებს ანალიზს
ფლობს შეჯამების უნარს
აჯამებს თავის მსჯელობას და ეხმარება სხვას
ძირითადად შეუძლია გაკვეთილის შეჯამება
არადამაჯერებლად აჯამებს მოცემულ ნაწარმოებს
ვერ აჯამებს ნაწარმოებს
აკეთებს ლოგიკურ დასკვნებს
აკეთებს ლოგიკურ დასკვნებს,რომელიც ამავე დროსტექსტის მთავარი სათქმელია
შეუძლია გამოკვეთოს ნაწარმოების მთავარი სათქმელი
ვერ აკეთებს ლოგიკურ დასკვნას
არ შეუძლია დასკვნის გაკეთებ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

შეჯამება

 მე ვარ ნარგიზა ბექაია.2018წლის ნოემბერში გავიარე 8 დღიანი ტრენინგი "ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში" ქალბატონ მარი მორჩილაძი...