შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
10 -9
|
8 -7
|
6 -5
|
4 – 1
|
|
მოსწავლე
მეტყველებს გამართულად
|
იცავს გრამატიკულ
და სტილისტურ ნორმებს
|
ძირითადად დაცულია
მნიშვნელოვანი ნორმები
|
ვერ იცავს ძირითად
ნორმებს
|
მეტყველებს ცუდად,
გაუმართავად,
კარგად არ იცნობს
ნაწარმოებს
|
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
კარგად აკავშირებს
ერთმანეთთან მიზეზ-შედეგობრივ მომენტებს.
|
აქვს ძირითადი არგუმენტები
|
აყენებს ერთ ან
ორ სუსტ არგუმენტს
|
არა აქვს არგუმენტირების
უნარი
|
|
აკეთებს
ანალიზს
|
მსჯელობიდან აანალიზებს
საკვანძო საკითხებს
|
სწორად,მაგრამარასიღრმისეულად
აკეთებს ანალიზს
|
უჭირს ანალიზის
გაკეთება
|
ვერ აკეთებს ანალიზს
|
|
ფლობს
შეჯამების უნარს
|
აჯამებს თავის მსჯელობას
და ეხმარება სხვას
|
ძირითადად შეუძლია
გაკვეთილის შეჯამება
|
არადამაჯერებლად
აჯამებს მოცემულ ნაწარმოებს
|
ვერ აჯამებს ნაწარმოებს
|
|
აკეთებს
ლოგიკურ დასკვნებს
|
აკეთებს ლოგიკურ
დასკვნებს,რომელიც ამავე დროსტექსტის მთავარი სათქმელია
|
შეუძლია გამოკვეთოს
ნაწარმოების მთავარი სათქმელი
|
ვერ აკეთებს ლოგიკურ
დასკვნას
|
არ შეუძლია დასკვნის
გაკეთება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий