გეგმა





გაკვეთილის გეგმის შაბლონი

მასწავლებლის სახელი გვარი,პირადი ნომერი: ნარგიზა ბექაია 37001005941
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო VII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:  14
გაკვეთილის თემა:    თორნიკე ერისთავიპირველი კარი (I - III)
გაკვეთილის მიზანი:  შეძლონ მსჯელობა ისტორიულ     პოემაზე.
გამოიტანონ დასკვნა ტექსტის მონაკვეთის საფუძველზე.
 დაახასიათონ პერსონაჟები მისი გარეგნული ნიშნისა და ქცევის მიხედვით.
გამოხატო საკუთარი დამოკიდებულება.

N
აქტივობის აღწერა
გამოყერნებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ.)
1
პროვოცირება
მოკლედ მიმოვიხილავ
თუ რა იციან      X და XIX ს-ის საქართველოს შესახებ.

გონებრივი იერიში.    

კითხვა-პასუხი
ინდივიდუალური,
საერთო საკლასო
მე- 7 კლასის ქართული ენა და ლიტერატურა ავტ.ვახტანგ როდონაია,ნინო ნაკუდაშვილი,ავთანდილ არაბული,მარინე ხუციშვილი.ცარცი,დაფა,რვეული, კალამი,
2წთ
2
გაკვეთილის გამოკითხვა.   
კითხვა-პასუხით.
*რა არის ისტორიული პოემა?*ჩამოაყალიბეთ ისტორიული სინამდვილე,რომელიც საფუძვლად დაედო პოემას?*რას გვიყვება პოემის შესავალი ქართველი გმირების ესახებ?*რა მოხდა სასახლეში გამართულ ლხინზე,რომელიც ამბის შემდგომ გაგრძელებას მოითხოვს?(შესაბამისი სტროფი პოემიდან) *რა მოლოდინს გვიქმნის თორნიკეს გარეგნობის აღწერა?



ინდივიდუალური

10წთ
3
პრეზენტაცია
კედლის გაზეთის წარმოდგენა მოსწავლეთა მიერ.
საერთო საკლასო
კედლის გაზეთი „ათონის წმინდა მთა.“
6წთ
4
 ლეპტოპის გამოყენებ.                                    
ვუჩვენებ მოსწავლეებს    X და XIX ს-ის საქართველოს,ათონის მთის მონასტრის ფოტოებს.                                    
საერთო  საკლასო,მთელი კლასი

2წთ
5
                    II ფაზა ახალი მასალის ახსნა.


ტექსტზე მუშაობა.ტექსტის პაუზებით  კითხვა.სტროფების პერიფრაზირება.შეფასება და საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა.შინაარსის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემა.                       
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო,რვეული კალამი
12წთ
6
განმტკიცება.

კითხვა-პასუხი.ახსნა-განმარტება.
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
5წთ
7
 მუშაობა  მხატვრულ ხერხებზე.                                                                              

პრაქტიკული სამუშაო.
მოსწავლეებს დავურიგებ ბარათებზე  ამობეჭდილ მხატვრულ ხერხებს და უნდა ამოიცნონ რა მხატვრული ხერხია.                                                                  
წყვილებში მუშაობა

თაბახის ფურცელი ,კალამი

3წთ.
8
III  ფაზა
გაკვეთილის შეჯამება                   
კითხვა-პასუხი.
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო
2წთ.
9
მოსწავლეთა შეფასება
განმსაზღვრელი,განმავითარებელი
ინდივიდუალური
წინასწარ შემუშავებული სქემის მიხედვით
2წთ.
10

საშინაო დავალების მიცემა
აკაკი წერეთლის პოემა „თორნიკე ერისთავი“ კარი მეორე პირველი თავი.რამდენიმე სტროფი ზეპირად.წერითი დავალება -ბერძენთა სახელმწიფოს დაცემა.
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
1წთ.



გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:
ქართ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტის მოსმენა და ზეპირი ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ.VII.7.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება,მათ მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.
ქართ.VII.8. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ქართ.VII.9.მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით          

თარიღი: 26.11.2018 წელი
ხელმოწერა: ნარგიზი ბექაია

Комментариев нет:

Отправить комментарий

შეჯამება

 მე ვარ ნარგიზა ბექაია.2018წლის ნოემბერში გავიარე 8 დღიანი ტრენინგი "ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში" ქალბატონ მარი მორჩილაძი...