გაკვეთილის გეგმის შაბლონი
მასწავლებლის სახელი გვარი,პირადი ნომერი: ნარგიზა ბექაია
37001005941
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური/კლასი: საბაზო VII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 14
გაკვეთილის თემა: თორნიკე ერისთავი" პირველი კარი (I
- III)
გაკვეთილის მიზანი: შეძლონ მსჯელობა ისტორიულ პოემაზე.
გამოიტანონ დასკვნა ტექსტის მონაკვეთის საფუძველზე.
დაახასიათონ პერსონაჟები მისი გარეგნული ნიშნისა და ქცევის მიხედვით.
გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულება.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყერნებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო(წთ.)
|
|
1
|
პროვოცირება
მოკლედ მიმოვიხილავ
თუ რა იციან X და XIX ს-ის საქართველოს შესახებ.
|
გონებრივი
იერიში.
კითხვა-პასუხი
|
ინდივიდუალური,
საერთო საკლასო
|
მე- 7 კლასის
ქართული ენა და ლიტერატურა ავტ.ვახტანგ როდონაია,ნინო ნაკუდაშვილი,ავთანდილ არაბული,მარინე
ხუციშვილი.ცარცი,დაფა,რვეული, კალამი,
|
2წთ
|
|
2
|
გაკვეთილის გამოკითხვა.
|
კითხვა-პასუხით.
*რა არის
ისტორიული პოემა?*ჩამოაყალიბეთ ისტორიული სინამდვილე,რომელიც საფუძვლად დაედო პოემას?*რას
გვიყვება პოემის შესავალი ქართველი გმირების შესახებ?*რა მოხდა სასახლეში
გამართულ ლხინზე,რომელიც ამბის შემდგომ გაგრძელებას მოითხოვს?(შესაბამისი სტროფი
პოემიდან) *რა მოლოდინს გვიქმნის თორნიკეს გარეგნობის აღწერა?
|
ინდივიდუალური
|
|
10წთ
|
|
3
|
პრეზენტაცია
|
კედლის გაზეთის წარმოდგენა
მოსწავლეთა მიერ.
|
საერთო საკლასო
|
კედლის გაზეთი
„ათონის წმინდა მთა.“
|
6წთ
|
|
4
|
ლეპტოპის
გამოყენება.
|
ვუჩვენებ
მოსწავლეებს X და XIX ს-ის საქართველოს,ათონის მთის მონასტრის
ფოტოებს.
|
საერთო საკლასო,მთელი კლასი
|
|
2წთ
|
|
5
|
II ფაზა ახალი მასალის ახსნა.
|
ტექსტზე მუშაობა.ტექსტის პაუზებით კითხვა.სტროფების პერიფრაზირება.შეფასება და საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა.შინაარსის საკუთარი სიტყვებით გადმოცემა.
|
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო,რვეული კალამი
|
12წთ
|
|
6
|
განმტკიცება.
|
კითხვა-პასუხი.ახსნა-განმარტება.
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
5წთ
|
|
7
|
მუშაობა
მხატვრულ ხერხებზე.
|
პრაქტიკული სამუშაო.
მოსწავლეებს დავურიგებ ბარათებზე ამობეჭდილ მხატვრულ ხერხებს და უნდა ამოიცნონ
რა მხატვრული ხერხია.
|
წყვილებში მუშაობა
|
თაბახის ფურცელი ,კალამი
|
3წთ.
|
|
8
|
III ფაზა
გაკვეთილის შეჯამება
|
კითხვა-პასუხი.
|
ინდივიდუალური
|
სახელმძღვანელო
|
2წთ.
|
|
9
|
მოსწავლეთა
შეფასება
|
განმსაზღვრელი,განმავითარებელი
|
ინდივიდუალური
|
წინასწარ შემუშავებული სქემის მიხედვით
|
2წთ.
|
|
10
|
საშინაო დავალების
მიცემა
|
აკაკი წერეთლის პოემა „თორნიკე ერისთავი“ კარი მეორე პირველი
თავი.რამდენიმე სტროფი ზეპირად.წერითი დავალება -ბერძენთა სახელმწიფოს დაცემა.
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
1წთ.
|
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგი:
ქართ.VII.1. მოსწავლეს შეუძლია უცნობი ინფორმაციის შემცველი ტექსტის მოსმენა და ზეპირი
ინფორმაციის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ.VII.7.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება-გაანალიზება,მათ
მიმართ საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა და ახსნა.
ქართ.VII.8. მოსწავლეს
შეუძლია ამოიცნოს და შეაფასოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ქართ.VII.9.მოსწავლეს
შეუძლია ტექსტის გაანალიზება სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით
თარიღი: 26.11.2018 წელი
ხელმოწერა: ნარგიზი ბექაია
Комментариев нет:
Отправить комментарий